K: Return of Kings

k_return_og_kings.jpgÉv: 2015
Hossz: 13 rész
Stúdió: GoHands

 

Történetünk ott folytatódik, ahol a K véget ért. Sikerült legyőzni a Színtelen Királyt, viszont a harcok óta Isana Yashiro még mindig nem tért vissza újdonsült klántagjaihoz, Kuro-hoz és Neko-hoz, akik azóta is folyamatosan keresik hősünket.

Miközben Shiro után kutatnak, az országban kibontakozik egy új konfliktus, mely már messze túlmutat a vörös és a kék klán szembenállásán. Egy új klán jelenik meg a színen, akik a Pala megszerzését, és a világ átformálását tűzték ki célul.

Forrás: animeaddicts.hu

Megtörtént az elkerülhetetlen. Az első évad és a mozifilm után megnéztem a második évadot is. Nem gondoltam volna, hogy még ennél is jobban meg tudom szeretni ezt az animét, de úgy látszik sikerült. 

Az első résznél egy pillanatra megállt bennem az ütő. Mit keresnek itt azok a karakterek akik már meghaltak? Azt hittem végre, hogy ez ott fog folytatódni, ahol a film véget ért. Pár perc múlva, aztán megnyugodhattam, visszatértünk a jelenbe és kezdetét vette a bonyodalom.

A filmben megismert előzményeken haladtunk tovább, de be kell vallanom az első pár részt szenvedésnek éltem meg. Hol van Shiro? Mikor végre színre lépett a legjobb pillanatban, hogy megmentse Kuroh életét felcsillantak a szemeim, és onnantól kezdve megállíthatatlanul néztem tovább.

Soha nem gondoltam volna, hogy a Kék és a Vörös Klán képes lesz szövetséget kötni, de úgy tűnik a közös ellenség rákényszerítette őket. Mikor kezdetét vette a harc a Pala birtoklásáért, kijelentettem, hogy ezt nem lehet tovább fokozni.k2_1.bmp 4 király egy helyen? Ez valami fantasztikus. Várjunk csak? Itt van a Kék, a Vörös, az Ezüst és szemben velük a Zöld. Az Arany és a Színtelen király meghalt. Bárhogyan is számolom ez csak hat. Ki a hetedik? Alighogy feltettem a  kérdést az univerzum megválaszolta. Bumm. Színre lépett a hiányzó Szürke király is. Nah ez volt az a pillanat, amit már nem lehetett tovább fokozni.

Az elbukott küldetés után Fushimi otthagyja a Kékeket. Visszamegy a Vörösekhez, vissza fog menni a Vörösekhez. k2_2.bmpMenj vissza a Vörösekhez! Mi van? A Zöld Klán? Elárultál még egy királyt? Mond, hogy nem. Mond, hogy csak a beépített embert játszod. Nagyjából ezek voltak a gondoltaim az eset után. 

Míg az első évad jobban Vörös Klán központú volt, addig ebben az évadban a Kékek jutottak komolyabb szerephez. Ami engem illet én Vörös párti vagyok. A Kékek túl hivatalosak számomra, de azt meg kell hagyni, hogy nem hagyják cserben egymást. 

A nagy finálé olyan gyorsan lepergett, hogy szinte észre se vettem, hogy az utolsó részt fogom kezdeni. A k2_4.bmplegboldogabb ember voltam a Földön abban a pillanatban, mikor kiderült Fushimi parancsra épült be. Ezt már csak az a jelenet fokozta mikor Yata megmentette, és végre kibékültek (remélem). 

Bár Mikoto, az előző Vörös király nem volt már köztük, aktívan kivette a részét a történésekből. k2_5.bmpA visszatekintések a múltra nagyon hatásosak voltak, de a kellő pillanatban tanácsot adott Munakatanak, vagy épp Anna mögött állt védelmezőn. 

A végkifejlet egy kissé elszomorított. Számomra úgy tűnt, mintha ez lenne a sorozat végleges lezárása. Nagyon remélem, hogy nem így lesz. Szívesen megnézném, hogy hogyan folytatják tovább az életüket a különleges erők nélkül. 

Elfogott a pánik, mikor Shiro közölte, hogy elhagyja a testét.k2_6.bmp Nem lehet így vége, hogy megint elnyeli a föld! Majd az utolsó jelenet megnyugtatott, hogy minden a legnagyobb rendben. De azért kérném azt a folytatást. 

A színvilág még mindig gyönyörű volt, kár lesz ha nem nézhetem tovább. Az opening nem tetszett annyira mint az első évadnál, itt inkább az endingre teszem le a voksomat. 

Akár lesz folytatás, akár nem annyi biztos, hogy nálam egy különleges helyet foglal el ez az anime. 

k2_3.bmp