Olvasási maraton - 3.nap

Elérkezett az olvasási maraton harmadik napja is. Az első nap élményei itt, még a második nap itt található. A tegnapi napot 544 elolvasott oldallal zártam.

olvasasi_maraton_kopia.bmp

13:00

Mit tesz egy moly ha az után veszi észre, hogy elnézte az orvos dátumát, miután már felkelt hajnalok hajnalán, és indulásra kész. Visszafekszik aludni? Nem. Nekiáll sorozatot/animét/filmet nézni? Talán máskor, de nem most. Folytatja a tegnap megkezdett könyvet? IGEN.

Mivel ma éppen lelkes könyvmoly vagyok, miután rájöttem erre az apró kis tévedésre nekiálltam a tegnap elkezdett 3... 2... 1... olvasásának. Nem akarom, hogy vége legyen, ez túlságosan is jó. Tény, hogy jelen pillanatban azt se tudom, hogy akkor most ki a rossz és a ki jó, de ez valami elképesztő. Elolvasott oldalak száma: 112

 

20:36

A délután folyamán volt egy 3 órás szünetem, de ez sem gátolt abban, hogy befejezzem a harmadik könyvet. Ma már nem kezdtem másba, inkább tovább folytattam a regényszerű valamimet, mert azt is be kellene fejeznem. Az este hátralevő részét alvással töltöm, mert holnap már tényleg korán kell kelnem. Elolvasott oldalak száma: 184

 

Eddig elolvasott oldalak száma: 728 (460+84+184) 

 

TO BE CONTINUED...

... 4.NAP