TOP 10 Legsokkolóbb Supernatural rész

2005 szeptember 13.-án indult útnak Sam és Dean Winchester vadászkörútja. Pontosan egy hónap már a 12. évaddal tér vissza a képernyőkre Amerikában. Az eddigi 241 rész közt (ha jól számoltam) akadt jó pár ami megnevettetett, elszomorított vagy éppen nem hagyott bennem mélyebb nyomot. Most kiválasztottam azt a 10 részt, amitől annak idején eldobtam az agyam. Spoileres részek következhetnek, csak akkor olvasd tovább, ha már láttad a 11. évadot is. 

X. 11.évad 4.rész - Baby

Most biztos, azt gondoljátok nem is volt benne semmi olyan nagyon sokkoló, de számomra igen is volt. Nem áll távol a srácoktól, hogy összetörik az autót, de Dean eddig mindig, ügyelve minden apró kis részletre, ügyesen helyrepofozta. 11_4_2.jpg

Ez az epizód különleges volt, mert az egészet Baby szemszögéből láthattuk. 11_4.jpgKilőtték a hátsó ablakot, nekihajtottak pár dolognak és még pár minden, de a kocsi állapotát nem láttuk. Gondoltam, hogy nem úszta meg karcolás nélkül, de legrosszabb rémálmaimban se gondoltam volna, hogy ilyen károkat szenvedett a drága, és pont ezért került fel erre a listára. (Egyelőre)

 

IX. 10.évad 5.rész - Fan Fiction

10_5_1.bmpA 200. része volt a sorozatnak, melyben musical készült a Carver Edlund Supernatural könyveiből. Ha ez nem volna elég az összes szerepet lányok játszották. A reakcióim nagyjából megegyeztek a srácokéival, és teljesen biztos vagyok benne, hogy ugyan olyan fejjel néztem végig az egész részt. 

 

VIII. 6.évad 15.rész - The French Mistake 

Ez volt az a rész, amin egyszerre nevettem és fogtam a fejemet, hogy hogyan tudtak ilyesmit kitalálni.6_15.bmp Az epizód röviden és tömören: Jensen és Jared Deant és Samet játssza, akik próbálják eljátszani, hogy ők Jensen és Jared, akik Deant és Samet játsszák valami Supernatural sorozatban. Mindezek ellenére boldog vagyok, mert sikerült felfognom az epizód lényegét.

 

VII. 4.évad 3.rész - In the Beginning

4_3.jpgCastiel visszaviszi Deant az időben, amikor még a szülei fiatalok voltak. Már önmagában az időutazás gondolata is sokkoló lehetett volna, de nem volt. Nem annyira, mint mikor kiderül, hogy Mary vadász, mi több az egész családja. Mondhatjuk, hogy a srácoknak a vérükben van a vadászat. 

 

VI. 8.évad 12.rész - As Time Goes By

Miért olyan különlegesek Winchesterék? Hát ebben a részben megkaptam a választ. A fiúk mondhatni az erő és az ész gyermekei.8_12.jpg Mary családja vadász volt, a Winchester oldal pedig a Man of the Letters nevű titkos társaság aktív tagja volt. És mindezt az apai nagyapjuk közli velük, aki még apjuk kiskorában tűnt el. Azt hiszem sokkot kaptam.

 

V. 11.évad 10.rész - The Devil in the Details

11_10_1.bmpLegnagyobb örömömre, sikerült eltalálnom az első dolgot a sorozattal kapcsolatban, mégpedig, hogy aki Samnek üzenget az nem Isten hanem Lucifer. Hurra! 11_10_2.bmpA sokkoló momentum lehetett volna az is, hogy Cas lett Lucifer új porhüvelye, de mivel az egész rész alatt egy kis hang azt súgta, hogy igent fog mondani nem dobtam el annyira tőle az agyam, de mikor Lucifer megölte Rowenat, aki segített neki kiszabadulni. Nah az kiverte nálam a biztosítékot.

 

IV. 9.évad 23.rész - Do You Believe in Miracles

9_23.bmp9 évad volt kint a sorozatból mikor összegyűjtöttem annyi bátorságot, hogy nekikezdjek. Az egyik ismerősöm annak idején elspoilerezte nekem,  hogy Deanből démon lesz. Majdnem 200 rész után, ez kiment a fejemből így totális sokk volt a rész vége, mikor Dean fekete szemekkel ébredt fel.

 

III. 5.évad 22.rész - Swan song

5_22.bmpSzép és majdnem boldog befejezése lehetett volna a sorozatnak, ha nem tudom, hogy van már hatodik évad. A fejemben már meg is született a gondolat a folytatásról, mikor elérkezett az utolsó jelenet, melyben Sam csak ott áll, és bámulja Deant, miközben éli tovább az életét Lisaval. Az eszem megáll. Milyen testvér már az ilyen? Ezért is Dean a kedvencem.

 

II. 11.évad 23.rész - Alpha and Omega

11_23.bmpEz az, amiről még teljes egészében nem tudok véleményt mondani, mert még én se tudom pontosan, hogy mi is történt. Dean kibékítette Chuckot és Amarát, amiért hálából Amara visszahozta Maryt az életbe. Oh te jó ég! Azt hiszem az agyam felrobbant.

 

I. 9.évad 18.rész - Meta Fiction

9_18.bmpSemmit sem utálok jobban, mint amikor egy kedvenc karakterem meghal. Miután ez megtörtént az én Gabrielemmel nem gondoltam volna, hogy még látni fogom őt a sorozatban, de megtörtént, és majd' eldobtam az agyam. Azt hiszem talán ezzel a résszel lopta be magát véglegesen a szívembe a sorozat.