18 anime, amit szeretnék megnézni

Általában 18 animét szoktam kiválasztani, amit bekészítek magamnak olyan napjaimra, mikor reggel ébredés után úgy döntök, hogy én bizony ma animézni fogok. A következő időszakban ezek a gyöngyszemek várnak rám:

07-Ghost

Év: 2009
Hossz: 25 rész

 

Mikor kiválasztottam ezt az animét akkor még érdekesnek tűnt, most már annyira nem tudom hova tenni magamban. Hasonló animének a D.Gray-man van megjelölve, aminek az első évadát láttam még anno az Animax idejében (megjegyzés magamnak: azt is végig kell majd néznem!), és nem volt vele komolyabb gondom. Kíváncsi vagyok mennyire fog tetszeni. 

További információ itt.

 

korra_4.jpgAvatar: Korra

legendája (4.évad)

 Nem pont ezt terveztem erre a listára, de mivel bizonyos okoknál fogva nem tudtam magam rávenni, hogy megnézzem, így kényszerítem rá magam a ledarálására.

Az előzménysorozattal megvan a múltam, de erről, és a halogatás okáról majd később.

További információ itt.

blood_lad.jpgBlood Lad

Év:2013
Hossz: 10 rész

 

Mikor megláttam, hogy vámpíros anime gondoltam miért is ne. Akkor éltem egy újabb vámpíros korszakomat, így pont illet a képbe. Bár egy kicsit utánajárva a történetnek, már nem annyira vagyok biztos benne, hogy olyan vérszívók lesznek jelen, akikre én számítok.

További információ itt.

 

darker_than_black.jpgDarker than Black 

Év: 2007
Hossz: 25 rész

 

Miután elolvastam a mangát - amit anno vigaszdíjként vettem meg az Alexandrában - gondoltam megismerkedem az animével is. Már régebben meg akartam nézni, de valamiért csak mos jutottam el hozzá. Kíváncsian várom, hogy megüti e nálam a manga szintjét. Elég magasra sikerült tennem a lécet.

További információ itt.

 

date_a_live.jpgDate a Live

Év: 2013
Hossz: 12 rész

 

Itt a cím fogott meg, igazából fogalmam sincs, hogy milyen típusú anime, vagy hogy mire számítsak. (Igen előfordul, hogy pusztán cím alapján választok animét, vagy akár könyvet, aztán szidom magam, hogy hogyan tudtam én ezt kiválasztani.)  Azt hiszem hagyom magam meglepni. NO SPOLERS!

További információ itt.

 

death_note.jpgDeath Note

Év: 2006-2007
Hossz: 37 rész

 

Szeretem a Death Note-ot, bár még soha nem láttam az animét. Az élőszerepelős filmeket láttam, sőt a két tv specialt is, ráadásul még a mangát is meg akartam venni (sajnos nem volt meg az első kötet), de magát az animét még soha. De kijelentettem, hogy én igenis szeretem ezt az animét. Úgyhogy nincs mese, szeretnem KELL!!!

További információ itt

 

eureka_seven_ao.jpgEureka Seven AO

Év: 2012
Hossz: 24 rész

 

Eredetileg ezzel akartam kezdeni az egész ismertségemet az Eureka Seven világával, de mivel második évadnak jelezte az internet, ezért először megnéztem azt. Remélem lesz olyan, mint az első évad volt.

További információ itt

 

free_2.jpgFree! Eternal summer

Év: 2014
Hossz: 13

 

Csak annyit fűznék hozzá, hogy az első évad alatt legszívesebben belevetettem volna magam az első úszómedencébe (megjegyezném, hogy éppen csak nem fulladok meg a vízben). Szerintem itt se fogok csalódni. 

További információ itt

 

fma_2.jpgFullmetal Alchemist: Brotherhood

Év: 2009-2010
Hossz: 64 rész

 

Annak idején a megjelenéssel párhuzamosan követtem nyomon, de aztán nem volt időm. Majd mikor leadták szinkronosan megint nekiindultam, de valahogy megint elmaradtam, aztán csak a végét láttam. Itt az ideje, hogy megnézzem teljes egészében. 

További információ itt

 

inuyasha.jpgInuyasha (3. évad)

 

Több mint a felét láttam szinkronosan, majd egy nap arra keltem, hogy tudni akarom mi a vége. Mivel el akartam kerülni az értetlenkedést, ezért inkább nekiálltam az elejétől. Magamat ismerve nem tudtam volna végignézni egyhuzamban 167 részt, ezért inkább évadokra bontottam a TVShow Time alkalmazás segítségével.

További információ itt

 

kanon.jpgKanon

Év: 2006
Hossz: 24 rész

 

Ismét egy olyan anime, amiről már nem tudom, hogy miért raktam a listámra. A hasonlónak jelölt animék közt sincs ismerős, szóval vagy kiderül majd az ok, vagy nem. 

További információ itt

 

loveless.jpgLoveless

Év:2005
Hossz: 12 rész

 

Ezt egy barátnőm ajánlotta, neki tetszett. Eléggé hasonló az ízlésünk, úgyhogy remélem, hogy az én tetszésemet is elnyeri majd. 

További információ itt

 

monsuno.jpgMonsuno

Év: 2012
Hossz: 26 rész

 

Annak idején a Cartoon Network vetítette ha jól emlékszem. Mivel eléggé szedett-vetett módon sikerült csak megnéznem, gondoltam megérdemel egy rendes lezárást. Különben azt se tudom, hogy mi volt igazán a lényeg. 

További információ itt

 

nsh.jpgNaruto Shippuden (1.évad)

 

Eljutottam körülbelül a 200. részig, majd meguntam a sok fillert, és abbamaradt a dolog. Most ismét kedvet kaptam hozzá, de mivel az elejére már nem emlékszem rendesen lesz mit néznem az elkövetkező pár hónapban (évben). Lehet, hogy még a gyerekeimmel is ezt fogom nézni. 

További információ itt

 

no_6.jpgNo.6

Év: 2011
Hossz: 11 rész

 

Ez már a harmadik anime, amiről nem tudom, hogy miért is választottam. A cím most elég érdekesnek tűnik, lehetséges, hogy annak idején is ez fogott meg. 

További információ itt

 

outbreak_company.jpgOutbreak Company

Év: 2013
Hossz: 12 rész

 

A rajzolás tetszett meg egykoron. Kíváncsi vagyok a történetre is. A cím alapján lenne pár ötletem. Majd kiderül, hogy milyen messze vagyok az igazságtól.

További információ itt

 

psycho-pass.jpgPsycho-pass 2

Év: 2014
Hossz: 11 rész

 

Az első évada volt az előző listám egyik legjobbja. Kellemesen csalódtam anno benne. Remélem ez is hozza majd az ott felállított színvonalat.

További információ itt

 

yu-gi-oh.jpgYU-GI-OH: Duel

Monsters (3.évad)

 

Mondhat bárki bármit, nem érdekel. Én akkor is végignézem azt, amit gyerekkoromban még az első évad végéig se adtak le rendesen. A hosszúság miatt ismételten évadokra bontva a TvShow Time alkalmazás használatával. 

További információ itt

 

 

 

 

 

Címkék: lista, anime