Lauren Kate: Fallen - Kitaszítva (Fallen 1.)

covers_127668.jpgVan valami fájdalmasan ismerős Daniel Grigoriban.
A rejtélyes és zárkózott fiú azonnal felkelti Luce Price érdeklődését, amint a lány meglátja a Sword & Cross bentlakásos iskolában. Ő az egyetlen jó dolog az intézményben, ahol tilos mobiltelefont használni, a többi diák nehéz eset, és minden mozdulatukat biztonsági kamerák figyelik.
Csakhogy Daniel nem akarja, hogy bármi köze legyen Luce-höz és mindent megtesz, hogy ezt nyilvánvalóvá tegye a lány számára. De Luce nem képes lemondani róla. Úgy vonzza a fiú, mint az éjjeli pillangókat a tűz fénye, és muszáj kiderítenie, amit Daniel olyan elszántan szeretne titokban tartani…
A veszedelmesen izgalmas és sötéten romantikus regény letehetetlen olvasmány és felülmúlhatatlan szerelmi történet.

Erősen törtem a kis buksimat mikor nekiálltam ennek a bejegyzésnek. Nem szeretném annyira lehúzni, mert nem volt annyira rossz, de ugyanakkor az egekig magasztalni se tudom, hisz számomra nem volt az a letehetetlen könyv. 

Ismét egy bizonyíték, hogy nem vagyok épelméjű. Most komolyan, létezik még olyan személy, aki úgy áll neki egy könyvnek, amit megfilmesítettek, hogy vele párhuzamosan nézi a filmet is? Nem hinném. Pedig én ezt újra megtettem, csak úgy mint annak idején a Csontvárossal. Miután pár perc után konstatáltam, hogy itt bizony nem teljesen egyeznek a dolgok, a helyemben a normális emberek, akik nem én vagyok, kikapcsolta volna a filmet, de én nem. Helyette mit csináltam? A végére tekertem. Nem repestem éppen a boldogságtól, mert nem igazán tetszett, amit láttam. Csak bíztam benne, hogy a könyv jobb lesz.

Sajnos tévedtem. A könyv talán még nagyobb cliffhanger volt számomra mint a film. Még szerencse, hogy már jó ideje a polcomon van a második rész. De még mielőtt teljesen leírnám magam az efféle negatív véleményekkel, elmondanám, hogy azért az események, amik a végkifejlethez vezettek jobban voltak leírva. 

Kissé lassan haladtak az események, néhol már túl részletesnek éreztem egy-egy helyszín leírását. Amiről többet olvastam volna az Cam és Daniel viszálya, valamint Daniel és Luce múltja. Remélem ezeket majd a folytatás pótolja. Penn halálával nem értek egyet, de hiába, kedveltem őt. Az árnyak leírása pár helyen szinte már megborzongatott, nem bántam volna, ha több ilyen részbe botlok.

Még nem tudom, hogy mikor fogom elolvasni a következő részt, emellett a filmet is szeretném rendesen, az elejétől a végéig megnézni. 

 

A MI TÖRTÉNETÜNK:

Idén jelentkeztem a várólista csökkentés kihívásra. A listámra ez a könyv is felkerült, és mint a bejegyzésben említettem mindegyik könyvnek megvan a története, ami ebben az esetben a következő. 

Még 2014-ben kaptam karácsonyi ajándékként a második részt a volt gimis osztálytársnőmtől. Sokat gondolkodtam, hogy akkor most beszerezzem a papírformátumot, vagy maradjak az e-booknál, végül egy tavalyi véletlen döntött a sorsáról, mikor is úgy vágtam neki a könyvesboltnak, hogy én bizony nem veszek semmit, mert nincs pénzem. Végül 2 új baráttal tértem haza.