Visszatérés!

Gondolkodtam már egy ideje, hogy újra itt lenne az ideje visszatérni az íráshoz, és azt hiszem eljött az ideje. Az ünnepek alatti időszkban volt elég időm, hogy hosszú idő után végre egy kicst magammal is foglalkozzam és az első lépést sikeresn megtettem, fejben eldöntöttem, hogy márpedig ezt megvalosítóm.

Könyvek

bez_nazvu.jpg

A tavalyi olvasmánylistám is ékes bizonyítéka, hogy elhanyagoltam a dolgokat sajnos. Egy kis célt azért sikerült elérnem, befejeztem a Lorieni krónikákat. Hurrá nekem a7e8a9db2d98f808b91ea62202632fc2.gif

 

Filmek/Sorozatok

Talán ez az a kategória, amit nem hanyagoltam el annyira. Előfizettem a Disney+-ra, hisze Star Wars illetve Marvel rajongónak tartom magam, így nem nagyon volt mit ezen gondolkodni. Szeretnék itt is valami rendszert kialakítani magamnak, és nem mindig csak találomra választani valamit amit éppen nézhetek miközben tömöm magam a sok egészségtelen nassolnivalóval.

 

Anime

#spiderman: no way home from movie gifs

Na jó, megnéztem a Free! utolsó évadát és nekiugrottam a Tokyo Ghoulnak (az első évadot egyszerüen imádtam)

 

Írás

Az ötletek jöttek, ezeket le is írtam, de teljes történet ezekből már nem lett. Wattpadon futó Marvel témjú sorozatomat szeretném elsösorban folytatni, illetve tervben van egy másik blog (ezen kistestvére), ahol a személyesebb hangvételü bejegyzések kapnának helyet, és a saját történetek is ide kerülnének ki elsősorban.

 

Gamerkedés

Ez viszonylag új pont az életemben amit szeretek még valami amire el kell osztanom a szabadidőmet. Eddig ez nem nagyon volt jelen a életemben, így lehet, hogy a késöbbiekben erről még lesz egy külö élménybeszámoló, hogy hogyan is lett egy újabb "káros szenvedélyem".

 

2024

Nos tehát az új évben szeretnék:

  1. Elolvasni havi 1 könyvet legalább
  2. Megnézni havi 1 animé vagy sorozatot vagy filmet 
  3. Havi szinten új részt hozni a wattpados történetemből, és esetleg más történetekkel is foglalkozni
  4. Kezdeni magammal valamit
  5. Több BOSS-t legyözni, mint ahányszor ök gyöznek le engem

 

Röviden ezek a terveim a jövőre. Bízom benne, hogy hamarosan jelentkezem egy újabb bejegyzéssel