Olvasási maraton #2

2017. augusztus 28. 10:15

Nagy lelkesedéssel vágtam neki az újabb maratonnak. Sajnos 10 percnyi olvasás után, számomra teljesen érthetetlen oknál fogna kidőltem. Reggel 8-kor ébredtem a könyvvel a fejemen, és közben még az olvasólámpám is bemondta az unalmast. Tekintve a baljós előjeleket, boldog ember leszek ha befejezek 1 könyvet. Elolvasott oldalak száma: 26

 

16:45

Ebéd után, jóllakottan leültem és nekiálltam olvasni. Nagy nehezen sikerült kiűznöm minden animét a gondolataim közül erre meg egy animékkel teli mondat jön szembe velem. dsc_1097.JPGMondhatni remek, újabb fél órába telt míg ismét tudtam koncentrálni. Nem sokkal ezután sikerült elaludnom :/ (Azt hiszem új célt tűzök ki magamnak 500 oldallal.) Miután magamhoz tértem kaptam egy kis fejfájást, meg elhomályosuló látást. Az előbbit a második kávémmal orvosoltam, míg utóbbihoz a szemüvegemet hívtam segítségül. img_20170828_164515_126.jpgMost, majdnem 2 órával később a harmadik kávémat készülök meginni egy kis nassolnivalóval. Elolvasott oldalak száma: 64