Supernatural 12.évad félévadzáró

Magam is meglepődtem, hogy képes voltam ilyen sokáig kibírni Winchesterék nélkül. Tény, hogy egyszer-kétszer voltak nehezebb napjaim, de most már szép lassan haladok az évad vége felé, és azt hiszem sikerült teljesítenem az egyik újévi fogadalmamat.spn_12x8_1.jpg

Nálam most ez a félévadzáró kicsit gyengébben teljesített, mint az eddigiek. 12x8_2.bmpOké, hogy itt derült ki, hogy érkezik Lucifer 2.0, meg a srácok kilátásai se voltak éppen biztatóak, de nem tudom miért, talán mert kezdettől nem nagyon csípem ezt az évadot a brit Egyetemes miatt. 

12x8_3.bmpJó pont jár Mr Ketch-nek amiért megmentette a srácokat, de én még akkor se bírom a fejét. A Cas-Crowley-Rowena trió még mindig verhetetlen, nem akarnak nekik is egy spin-offot csinálni? 12x8x4.bmpCrowleyban nem csalódtam. Má hol maradt volna ott miután elűzték az Ördögöt. Annyi biztos, hogy Luci most megkapta az áhított figyelmét. De szemmel láthatóan még ő se, számolt azzal, hogy a srácok képesek ilyen messzire elmenni. 


12x8_1.bmpAz egyik fő ok amiért szeretem Winchesteréket, hogy mindig van egy második, vagy éppen egy harmadik tervük, és ez itt is megvolt. Figyelembe véve a rész végét, hogy srácaink milyen szituációba csöppentek, azt hiszem nem voltam olyan hülye, mikor úgy döntöttem, hogy bevárom a részeket. 

screenshot_20170812-185949.png