Moziest: Batman Superman ellen - Az igazság hajnala

Végig a kíváncsiság hajtott, hogy mégis miről szólhat egy ilyen film, na és persze az is, hogy jogosan féltek e a MARVEL-tol a készítők. Vigyázat, spoiler veszély!batman_1.jpg

Mindenekelőtt szeretném leszögezni, hogy nem nagyon vagyok DC rajongó, sokkal inkább a MARVEL szuperhősei az én világom.  (eltekintve pár DCs sorozattól). Az eredeti premier dátuma egybe esett az Amerika kapitány harmadik részével, a Polgárháborúval, de úgy tűnik, hogy egyesek még nem voltak felkészülve egy efféle összecsapásra. Nálam az összecsapást Tony Stark és Steven Rogers nyerte.

batman_16.jpg

Az egész film nem volt más számomra, mint közel 2 és fél órányi szenvedés. És itt felmerül a kérdés, hogy akkor miért néztem végig. A válasz egyszerű. Valamivel el kellett töltenem azt a 6 órát, ami a két órám között tátongott.

A cím alapján annyival tisztában voltam, hogy ez valamiféle harc lesz a két címben szereplő szuperhős közt. De azt nem tudtam elképzelni, hogy mégis milyen harc. Ha jól fogtam fel a dolgokat, akkor Batman azért neheztelt Supermenre mert a barátai abban az összecsapásban haltak meg ami lényegében miatta tört ki, és Superman pedig Batman önbíráskodását nem nézte jó szemmel. Nem azért, de egy picit lehetett volna nagyobb a kreativitás.

Az elején az egyetlen értékelhető szereplő számomra Lex Luthor volt, de még a film felénél se jártam és máris tudtam, hogy bizony o lesz az elsőszámú gonosz. Na és persze azt is, hogy valami nincs rendben a fejében.batman_10.jpg

Volt benne akció, de számomra tele volt felesleges, unalmas időhúzással és elkapkodott harcjelenetekkel. Egy két és fél órás akciófilmtől azért többet vártam. És hogy a végéről el ne feledkezzek. Még hogy Superman meghalt. Kit akarunk becsapni emberek?

Az ítélet pedig a következő:Egyszer nézhető, ha nincs más időtöltés, akkor talán még élvezhető is, de azért nem úszom át érte semmilyen folyót, tengert vagy kisebb illetve nagyobb vízmennyiséget. Viszont plusz pont Jeffrey Dean Morgan, Lauren Cohan és Ben Affleck közreműködésének, aki szerintem sokkal jobb Batman volt.

batman_2.jpg

Címkék: film