Boldog születésnapot!

1_2.jpgEl se hiszem, hogy eltelt egy év. Tavaly mikor ilyenkor megírtam a nyitó bejegyzést nem gondoltam volna, hogy ki fogok tartani 1 teljes éven keresztül. Tény, hogy voltak pár hetes kihagyások, én néhány lemaradást még most is pótolok, de mindezeknek nyomós okai vannak, de ezeket most nem részletezném, inkább nézzük meg, hogy mi is történt egy év alatt.

Elég sok kétely volt bennem annak idején, hogy vajon jó döntést hoztam e a nyitással. Kezdetben elég kicsi volt a látogatók száma, de április vége óta minden nap volt legalább 1 látogató aminek nagyon örülök. Ezúton is köszönöm minden eddigi olvasónak az idejét, amit rám és az én "naplómra" szánt, remélem továbbra is lehet majd részem abban az örömben, hogy erre jártok. 

Mivel 4 fő témakörben alkotok, szeretném kiemelni mindből a kedvenc bejegyzésemet, és ha van kedvetek ti is nyugodtan megírhatjátok a kedvenceteket.

Az első igazi könyves bejegyzésem egy könyvről szólt, de nem ez az én kedvencem, hanem egy későbbi értékelés Rick Riordan Olimposz hősei sorozatának negyedik részének értékelése. Emlékszem büszke voltam magamra, hiszen az első teljesen önszántamból olvasott szlovák nyelvű könyv volt, és szerintem eddig ez a bejegyzés sikerült a legjobban. 

A filmes kategóriába mindössze csak 4 és fél bejegyzés született, de még így is, bármennyire is próbálkoztam nem sikerült kedvencet választanom két bejegyzés közt, és ami még plusz érdekesség, hogy mindkét film eredetileg német készítők munkája. (Vajon ez mit árul rólam?)

Nagy nehezen, és hosszas elmélkedés után megszületett az anime kategória kedvence is, ami nem más mint a K második évadának összefoglalója. Nagy esélyes volt még erre a címre a mozifilm értékelése is, sőt még a Fullmetal Alchemist: Brotherhooddal foglalkozó bejegyzés is. 

A sorozat témában született a legtöbb bejegyzés, és ennek fényében itt is nehezen tudtam csak választani. Végül a sok kedvenc közül az első Angel lett, de az Én és a sorozat bejegyzéseket is nagyon szeretem, főleg megírni. Volt itt még pár bejegyzés a Supernaturalos részek közül, amik a humorra, vagy épp a szomorú pillanatokra koncentráltak. 

 

A legtöbben 2016.10.01. jártatok erre.

A 10 legnépszerűbb bejegyzés:
  1. TOP 10+1 legviccesebb Supernatural rész
  2. A 15 legszomorúbb halál a Supernaturalban
  3. 10 könnyfakasztó pillanat a Supernaturalban
  4. TOP 10 Legsokkolóbb Supernatural rész
  5. Smaragdgrün
  6. 18 anime, amit szeretnék megnézni
  7. Rick Riordan: Hádesov chrám (Bohvia Olympu 4.)
  8. Once upon a time 6.évad 3.rész
  9. Rick Riordan: Az utolsó olimposzi (Percy Jackson és az Olimposziak 5.)
  10. Kerstin Gier: Zafírkék (Időtlen szerelem 2.

 

Igyekezni fogok a továbbiakban is aktívkodni, és még egyszer köszönöm a rengeteg kattintást, amit eddig hoztatok. 

A végére pedig, még megosztanám a jelenlegi kedvenc számomat