Supernatural season 12 premier

Hosszú várakozás után elérkezett ez a nap is, elkezdődött a Supernatural(Odaát) 12. évada. Bármennyire is kívánom, hogy ugyanennyi ideje legyen részese az életemnek a sorozat, sajnos Dean és Sam Wichester csak alig több mint 2 éve lépett az életembe. A tegnapi nap  véget ért a várakozás, hajnalban kezdetét vette az újabb izgalmakkal teli vadászszezon. Vigyázat, spoiler veszély!

yctmf91.jpgAz előző évadban Winchesterék előtt nagy kihívás állt, a Sötétséget kellett megállítaniuk, aki nem kisebb személyiség volt, mint a nagy I-s Isten testvére, akik közt elég heves testvéri viszály volt. Lehullt a lepel az Úr kilétéről is. Légy üdvözölve köztünk Chuck. Mindenki szerencséjére, kedvenc testvérpárosunk mondhatni szakértő a testvérviszály témában, így ezt az akadályt is sikeresen vették, de az igazán érdekes dolgok az évadzáró végén történtek. Sam szembekerült Toni Bavellel, akinek szép kis gyűjteménye volt a srácokról, Dean pedig a fák közt bolyongva a halott édesanyjával találja szembe magát, aki hála Amarának talán visszatért az életbe. A válaszokra. hogy mi történt Sammel és mi a magyarázat Mary rejtélyes visszatérésére egy egész nyarat kellett várnom, de most végre fellebben a függöny és elérkezett a válaszok ideje.

 

 A nagy izgatottságomban a belső órám már hajnali fél 4-kor felébresztett, de ellenálltam a csábításnak és visszaaludtam. Reggel ébredés után letöltöttem magamnak az új részt, és hogy enyhítsem a kíváncsiságomat megnéztem a The road so far-t. Ez teljesen elég volt délutánig, amikor is hazaértem, és a kész felirat mellett (hála a készítők gyors munkájának) végre megnézhettem az új részt.

spn_1.bmpDean és Mary találkozása nem éppen úgy kezdődött, ahogy azt vártam. Dean elég hamar a földön kötött ki, és ebbe senki se gondoljon bele semmi oda nem illőt. A folytatás viszont a közelébe ért az én elképzeléseimnek is. Bár a piszkos kis részletekre, amiket megtudott az anyja múltjából, szerintem nem volt kíváncsi. (De az egész durván vicces volt, legalább is számomra.)

Cas elragadó volt, ahogy mindenáron vissza akart jutni a bunkerbe. Tetszik ez az új Cas. A rész további részében is hozta a kemény fickót. Van egy olyan érzésem, hogy ő és Mary nagyon jól ki fognak jönni egymással. spn_3.bmp

Sam-et már egy picit kezdtem sajnálni. Toni túlságosan is munkamániás. De azt meg kell hagyni, hogy Sam-nek igaza volt. A Luciferrel töltött idő után kevés olyan dolog van, ami képes őt megtörni. Bár mikor látszólag elvágta a torkát, egy kicsit én is megijedtem. A stílusváltása nagyon bejött. Minden kérdésre a válasz: B*szódj meg! Látszik, hogy testvérek Deannel, és Dean is megerősítette ezt a köteléket. Ha bántod a kistesóját azt nagyon megbánod. Én Toni helyében elkezdenék félni, mert most már nem csak Dean, de Mary haragjától is tartania kéne, Sam érzéseit már meg hozzá sem adom a listához. 

Dean említést tesz a nem létező gyerekeiről. Talán ez a dolog megváltozik majd az évad során? Én nagyon remélem. Nehogy már a legnagyobb nőcsábásznak a sorozatban ne legyen már legalább egy gyereke. 

Mindent összevetve elég jó volt ez a nyitás. Sam és Mary találkozására nem számítottam az első részben, ismerve a készítőket arra csak a második részben kerül sor, esetleg a harmadikban (remélem nem). Innentől teljes spoiler zárlat érvényes a sorozatra, és igen, még egy ok, hogy várjam a pénteket.

screenshot_2016-10-14-16-08-10.png