Olvasási maraton - 2.nap

Tegnap mondhatni elég sikeresen zártam a napot 460 elolvasott oldallal, éppen ezért még biztatóan vágtam neki a mai napnak is.

olvasasi_maraton_kopia.bmp

2017. augusztus 15. 12:30

Nincs is annál jobb mikor reggel hétkor felébresztenek legédesebb álmaidból, pont mikor végre álmaid hercege megcsókolna, hogy játszd el a taxis szerepét a bevásárlókörúton most azonnal. Mondanom se kell, hogy morgolódva kikászálódtam az ágyamból, elkészülődtem és a legcsodásabb műmosollyal nekivágtam az útnak. Az tartott életben, hogy utána majd nekiállhatok, és folytathatom amit tegnap elkezdtem. De nem így lett.

11-re hazakeveredtünk, és én kedvet kaptam egy kicsit sütögetni. Semmi probléma, jó lesz a kis nassolnivaló az olvasás mellé. Igen ám, de tegnap este is már bennem volt az animék iránti olthatatlan vágy, így muszáj volt legalább egy részt megnéznem. Utána még egyet, és még egyet. Szóval itt vagyok most, 3 megnézett résszel az Outbreak Company-ból, és hogy mennyi ez elolvasott oldalak száma eddig? 0

 

20:45

Végre olvasás terén is aktívkodom a mai napon. Miután kitakarítottam és kifestettem a körmeimet éppen ideje, hogy fellapozzam a Rémalom sorozat harmadik részét. Elolvasott oldalak száma még mindig 0 egyenlőre.

 

23:00

Elérkeztem a második nap végére is. Ma nem teljesítettem olyan ragyogóan mint tegnap, de hát nem lehet mindig 110%-on teljesíteni. Elolvasott oldalak száma: 84

 

Eddig elolvasott oldalak száma: 544 (460+84)

 

TO BE CONTINUED...

 

... 3. NAP