Olvasási maraton - 1.nap

Molyon FairyDust meghirdette az olvasási maratonját, melynek a lényege, hogy olvassunk el 10 nap alatt 5 könyvet. Mivel kicsit lemaradtam a nyárra betervezett olvasnivalóimmal így belevágtam, és örömmel láttam, hogy nem vagyok egyedül. Múlt héten kezdtem bele Az Olimposz hőseinek az utolsó részébe, de erre a 10 napra egy kicsit hanyagolom Percyt és társait, és próbálom utolérni magam olyan könyvekkel, amik nem az 500 oldalt súrolják. 

Osztottam szoroztam, és kiválasztottam 5 könyvet, amit ez idő alatt el szeretnék olvasni. Az oldalaim számát 1000-re saccoltam, de a választott könyvek együtt kb 1300 oldal. Nah majd kiderül.

olvasasi_maraton.bmpTudom, hogy a Naruto manga nem nevezhető éppen kihívásnak, de kell valami könnyű is.

 

2018. augusztus 14. 00:00

Percynek és barátainak éjfélig volt ideje, aztán sajnos búcsút kellett vennem tőlük, de nem végleg

00:05

Nekikezdtem az első választott könyvnek, Vajon létezik szerelem első látásra?, Nem bírtam valami sokáig, de sok kicsi sokra megy. Elolvasott oldalak száma: 34

15:00

Úgy döntök közben itt blogon is fogom vezetni a teljesítéseimet. Reggel 7-kor keltem, 10:30-re elintézem mindent amit kellett, így folytathattam az olvasást. Elolvasott oldalak száma: 182

20:00

Azt hiszem itt az ideje egy kis szünetnek. Már nincs sok hátra az első könyvből, de úgy érzem pár percig muszáj valami mást csinálnom. Lehet, hogy megnézek egy részt a jelenlegi animmémből. Elolvasott oldalak száma: 222

21:17

Egy kis feltöltődés után sikeresen befejeztem az első könyvet. Elolvasott oldalak száma: 276

21:19

El is kezdem a második könyvet, ami a könnyed Naruto manga.

22:00

Befejeztem a második könyvet is, ami elég könnyű volt. Ezzel le is zárom az első napot. Elolvasott oldalak száma: 460

 

TO BE CONTINUED...

 

...2. NAP