Várólista csökkentés 2017

varolista2017.jpg

Végre összeszedtem a bátorságomat és jelentkeztem a kihívásra. Két évvel ezelőtt láttam először, de egészen mostanáig nem gondoltam, hogy képes vagyok előre kiválasztani 12 könyvet, amit majd egy év alatt el fogok olvasni. Általában a választott olvasmányaim úgy néztek ki, hogy megvettem egy könyvet, amire azt mondtam, hogy amint befejezem a jelenlegit utána elolvasom, de időközben jött egy másik újonnan vásárolt könyv, vagy egy kölcsönkérés, és így esett meg, hogy még nem jutottam el egy 4 évvel ezelőtt vásárolt könyvhöz. De ennek most vége.

Mivel ez lesz az első ilyen kihívásom a biztonság kedvéért az alternatív listámra is 12 könyvet pakoltam fel, biztos, ami biztos. Nehéz döntés volt, hogy mely könyvek élveznek elsőbbséget, de végül úgy döntöttem, hogy teljesen mindegy, mert mindent ugyanannyira el szeretném már olvasni. Ezért született meg mellé a saját személyre szabott kihívásom, miszerint én a 2017-es évben mind a 24 könyvet el fogom olvasni. (Azt hiszem lehetetlenre vállalkoztam.) Nem nagyon szeretnék most hosszabban a választott könyvekről beszélni, mert majdnem mindegyiknek megvan a maga kis története, amit inkább külön értékelésben mesélnék, ezért inkább jöjjön a választott 24 könyv:

Rendes várólista:

  1. Cat Patrick: Forgotten - Úgyis elfelejtem
  2. Collen Hoover: Losing Hope - Reményvesztett
  3. Diana Rowland: A démon jele
  4. Jamie McGuire: Red Hill
  5. Jamie McGuire: Az őrző
  6. Jay Asher - Carolyn Mackler: Kezünkben a jövőnk 
  7. Jennifer E. Smith: Vajon létezik szerelem első látásra?
  8. Kristin Cashore: Graceling - A garabonc
  9. Lauren Kate: Fallen - Kitaszítv
  10. Nicole Williams: Crash - Zuhanás
  11. Rachel Vincent: Lélektolvajok
  12. Sarwat Chadda: Éjistennő

 

Alternatív lista:

  1. Böszörményi Gyula: 3… 2… 1…
  2. Cassandra Clare: Elveszett lelkek városa
  3. J. L. Armentrout: Trust in me – Bízz bennem
  4. Jessica Day George: Éjféli bál
  5. Jon Courtenay Grimwood: Elátkozott angyal
  6. Karen Chance: A hajnal átka
  7. Katja Millay: The Sea of Tranquility – Nyugalom tengere
  8. Kimura Rei: Pillangó a szélben
  9. M. Leighton: Down to You – Rajtad áll
  10. Mark Lawrence: Tövisek Királya
  11. Maggie Stiefvater: A Skorpió Vágta
  12. Sarah J. Maas: Throne of Glass – Üvegtrón

 

Elméletileg ők lennének a jövő évi olvasmányaim, majd meglátjuk, hogy ez mennyire sikerül a gyakorlatban.

További információ a kihívásról itt.