K: Missing Kings - 映画 K

2014-ben látott napvilágot a K:Missing Kings. Mikor megtudtam sikoltottam boldogságomban (megjegyezném ez gyakori alkalom olyan esetekben amikor egy nagy kedvencem valamilyen folytatást, vagy hasonló extra kiegészítést kap). Az akkor izgatottságomnak sajnos egyéb más dolgok miatt 2 évet kellett várnia, de most végre itt vagyok, és elérkezett a mi időnk is.

k_missing_kings.jpg

Úgy indultam neki az egésznek, hogy nem olvastam el az ismertetőt, nem néztem meg hozzá semmilyen előzetest, így nem tudtam mi vár rám. (Ez az úgy nevezett NO SPOILER mozgalmam, nagyjából másfél éve kezdtem el, és eddig remekül bevált.)

Mindjárt az elején valaki lekaszabolja a jófiúkat. Meg van a fő gonoszunk. Ez gyors volt. Meg kell hagyni, annak ellenére, hogy negatív karekter (egyenlőre) egész megkedveltem a harcstílusa miatt. És mint később kiderült kapcsolatban áll az egyik régi szereplővel is. 

k3_1.bmp

Miután feltehetően megszerezték amit akartak tovább állnak és mi is. Végre felbukkannak a régi szereplők is. Kiderül, hogy a Zöld Klán meg akarja szerezni a Vörösektől Annát, hogy a képességeivel megtalálják Shirot. Miért kell egy kislányt bántani? Nem tett ő semmi rosszat. Shiro pedig már tényleg előkerülhetne. Izgalmasabb lenne a dolog ha ő is ott lenne, de nélküle se rossz.

Mikoto halála után a Vörös Klán szétesett, Yata elég nehezen viseli a dolgokat. Egy kicsit megesett rajta a szívem, az egyik kedvencem volt az a forrófejű, meggondolatlan srác. 

k6.bmp

A Zöld Klán harcosai rajta ütnek Kurohékon és sikerül elrabolniuk Annát. A rész elején a kaszaboló harcstílusa nagyon ismerős volt, most végre megtudtam, hogy miért. Kuroh bátyjaként nézett fel rá annak idején, most pedig egymás ellen kell majd harcolniuk. Mondhatni testvérviszály van köztük, Imádom a testvérviszályokat, mindig valami összetett dolog van a háttérben, 

Kuroh és Neko Anna elrablójának nyomába indulnak, míg Rikio értesítí Yata-t a történtekről. A lányelrablásának a híre kiszakította a gyászból, oly annyira, hogy még hajlandó attól az embertől is segítséget kérni, akit legszívesebben holtan látna. Miután megkapta a szükséges információt harci tűzben égve elindul Anna megmentésére.

Míg Kuroh azt javasolná Nekonak, hogy keressenek valami hátsó bejáratot, addig Yata bolond módjára át deszkázik az őrséget álló Kékek közt és beront a főbejáraton, így nincs mit tenni Kurohék is mennek utána. Nem is vártam más megoldást Yatatól.

A bejutási hadművelet volt az egyik kedvenc részem. Yata és Kuroh kis híján egymásnak estek, de Neko kezelésbe vette a dolgokat és még a harcból is kivette a részét. Útközben Kuroh régi diktafonja is előkerült. Már kezdtem miatta aggódni, azt hittem, hogy az első évadban megsemmisült valahol. 

Ezek után elég sok minden történt, mondhatnám kezdetét vette a végső harc. Olyan dolog történt, amire még álmomban sem gondoltam volna. A Vörös Klánnak új királya lett Anna személyében. Ez a kis esemény újra fellobbantotta a klántagok harci kedvét, nem számított hol vannak megérezték az új vezető születését. Yata újult erővel indult harcba, és még Kuroh-nak is sikerült többé kevésbé felülkerekednie az ellenfelén. A számomra legmeghatóbb jelenete a filmnek itt volt, mikor újra láthattam olyan szereplőket, akikről már azt hittem végleg elmentek. 

Meglepődtem mikor a vége felé a Zöld Király is a tiszteletét tette, míg ha csak így is, hogy egy közvetítőt használt. Nem is tudom minek nevezzem ami a Vörösek és a Kékek közt történt a végén, esetleg ideiglenes fegyverszünetnek? Majd kiderül.

Az utolsó jelenet vegyes érzéseket hagyott bennem. Szomorú vagyok az Arany Király halála miatt, de örülök, hogy végre Shiro is színre lépett. 

k15.bmp

Nem is tudom mit mondhatnék. Ez az egész valami szuper volt. Teljesen visszatértem az időben oda, mikor először néztem a K-t. Nem értettem semmit, de a végére minden értelmet nyert. A színvilág még mindig szó szerint beszippant. Minden régi szereplő jelen volt, igaz némelyik csak rövid ideig, de akkor is ott voltak. A humor itt is megvolt, de nem vette el a dolgok komolyságát, pont annyi volt belőle, ami oldotta egy kicsit a feszültséget. Izgatottan várom a második évadot. Ezek után lesz is miért.

Se vér...

Se csont...

Se hamu!