Én és a sorozat 7.rész - Én és a Babby Daddy

baby_daddy_1.jpgA KEZDETEK:

2015-ben egy szép augusztusi napon a legjobb barátnőm meglátogatott, és egyik programpontunk az volt, hogy megmutattuk egymásnak az akkori kedvenc sorozatainkat. Én a Supernaturalt ajánlottam, míg ő a Baby Daddy-t. Nem kellett sok, elég hamar belopta magát a szívembe Ben az egyedülálló apuka, és az ő pici lánya Emma.

 baby_daddy_2.jpg

A FOLYTATÁS:

Elég hamar bedaráltam a meglévő teljes három évadot, és mire a negyedik évadzárója is adásba került, sikerült beérnem a sorozatot. A Wheeler családnak nem kell a szomszédba mennie, hogy mindig egy kis galibába keveredjenek, ők valahogy mindig megtaláljak a bajt, melyekből mindig vicces szituáció alakul ki. 

baby_daddy_1059200.jpgSajnos csak az ötödik évadot volt szerencsém hétről-hétre nyomon követni, de annak minden egyes részét imádtam. Az utolsó pár rész összefüggése Bonnie elhagyott éles fülbevalójával, és Ben rossz helyen tartott óvszereinek kombinációja valami zseniális volt, és már könnyfakasztóan vicces helyzetekbe keverték a szereplőket.

 

MOST:

Több mint fél évet kellett várnom a folytatásra. Ben szakított álmai csajával, mert a lánya fontosabb volt számára, és ezért a döntéséért nagyot nőtt a szemembe, felelősségteljesebbé vált. Nagyon remélem, hogy az a titokzatos lány, akibe párszor belebotlott az utolsó részben feltűnik még, és azt is hogy ők ketten összejönnek majd. 

A másik dolog amire kíváncsi vagyok az Danny és Riley születendő gyermeke. Az ő kapcsolatuk nem volt éppen a zökkenőmentes és nagyon érdekel, hogy a baba milyen hatással lesz minderre. 

baby_daddy_3.jpgÉs persze nem utolsó sorban Bonnie és Tucker duóját is várom. Szerintem ők a sorozatvilág legviccesebb párosa. Tagadhatják akármennyire szerintem Bonnie a fiának tekinti Tuckert is, és Tucker bizony jobban nem is passzolhatna a Wheeler családba. 

 

MIÉRT SZERETEM A SOROZATOT:

A mai világban nem ritkaság, hogy megesik az, ami Bennel is, hogy egy 3 hónapos kisbabát hagynak az ajtójában mondván, hogy az övé, és kénytelen felelősséget vállalni érte. Ezt a komoly tényt sikerült humoros köntösbe bújtatniuk. Ahogy Emma cseperedik, úgy válik Ben is egyre felelősségteljesebbé, Emmával együtt ő is felnő. A családi összetartás se hiányozhat innen, hiszen Danny, Tucker, Riley és Bonnie mindig ott vannak, ha segítségre van szüksége. Biztos vagyok benne a következő évad is ugyanannyira vicces lesz majd, mint az előzőek. 

baby_daddy_4.jpg