Shadowhunters season 2 premier

A tegnapi kis összefoglaló után, ma a tényleges első részről írhatok. Egy picit izgatottan vártam a folytatást, de nem Jace miatt, hanem az Alec és Magnus frissen alakuló kapcsolata miatt. Valahogy még mindig nem tudtam megbékélni az Árnyvadász-világ efféle bemutatásával. Vigyázat spoiler-veszély! 3.jpg

Mindjárt az elején volt pár másodperces értetlenkedés a részemről, hogy mégis mi a fene folyik itt, hogy kerül Clary a hajóra. Jace megöli Valentine-t majd menekülőre fogják Clary-vel, itt se stimmel valami, túl könnyen végzett vele. Jace, te hülye, az nem Clary, hanem Valentine! Kinek lett megint igaza? Persze, hogy nekem. És ezért nézem a sorozatot csakis Alec miatt.

A folytatásban is csak pislogtam. Valentine mint konyhatündér? Nem hittem volna, hogy a csernobili rejtekhelyet még tudják fokozni, de megtették. Készítők:én az állás 2:0.

1.jpgGondoltam, hogy az első rész nem Alec szerelmi életéről fog szólni, hanem sokkal inkább a Jace-szel történtekről, de akkor is, Simon sokkal többször volt a képernyőn mint ő vagy Magnus. Ez igazságtalan. De annak azért örülök, hogy ebbe a kis időbe belefért egy veszekedés a kibéküléssel együtt. Remélem a következő részben már nagyobb szerep jut nekik. 

2.jpgHa már előbb megemlítettem Simont, azt meg kell hagyni, hogy jót tett neki a vámpírlét. Egyre jobban kezdek vele szimpatizálni. A Klávé legújabb követét legszívesebben lefejezném, és a holttestét sóval leszórva elégetném, de Maryse se mennyen messzire. 

screenshot_2017-01-03-20-22-45.png