Supernatural 12.évad 5.rész - Let's kill Hitler

Azt hiszem megtaláltam az első részt az évadban, ami nem tetszett annyira. A sorozat epizódjai elég sok kategóriába vannak nálam besorolva, akad olyan rész is, amit egyszerűen nem tudtam végignézni, de a mostani nem ebbe tartozik,spn_5_2.bmp hála Dean Winchester humoros oldalának. Az egész megmentője ő volt. 

Mindjárt az elején megtudtam, hogy a középpontban a német titkos náci társaság lesz, ami nem pont a kedvenc témám, de hát mivel egy részt se hagyok ki, ha csak nem muszáj nekiestem, csak nem lehet olyan rossz. (És nem is lett annyira.A folytatásban az első gondolatom mindjárt az volt, hogy eljött a világ vége. Dean nem kér pitét? Mi a fene folyik itt?

A fő sztori az elején nem igazán jött be, de a végére az is elviselhetővé vált. spn_5_3.bmpLáttam egy régi ismerőst is, egy kicsit bánom, hogy csak ilyen rövid ideig. Mikor az egész átfordult a "Vissza hozzuk Hitlert" dologba, egy kicsit megijedtem, és fellobban bennem a kíváncsiság lángja: Vajon milyen lesz a rettegett führer? Nem fogom letagadni, szinte az összes képernyőn töltött percén nevettem, úgy hogy a könnyem kicsordult. Persze erre Dean is rásegített.

Majd miután minden szépen kirajzolódott, minden fontosabb szereplő a helyére került, elindult a fejemben a Let's kill Hitler (igen, a túlzott Doctor Who hatása :D) eseménysor. Nem kell letagadni, hogy a nap hőse Dean lett, és Sam ezt egy ideig még biztosan hallgatni fogja. A végére még az univerzum rendje is helyre állt, Dean pitét szeretett volna enni. spn_5_1.bmp

Szóval összegezve a mai dolgokat. Ha kivonom Deant, a mai részből egy eléggé lapos részt kapok, de mivel Dean, Dean volt, nem volt olyan rossz, mint amilyennek az elején kinézett. Nem bántam volna ha Mary is feltűnik valamikor a rajtaütés alatt a nap megmentőjeként, de sebaj, így a nap hőse Dean Winchester lett.  

screenshot_2016-11-11-22-15-56.png