Supernatural 12.évad 3.rész

Elég nehéz írnom erről a részről. Az elején még azt gondoltam, hogy könnyű lesz, olyan jó értelemben megható családi jelenetek voltak, amiktől majdhogynem elolvadtam, de a végére meg már a szívem szakadt meg. 

Szinte már a pénteki rutinomnak számít, hogy miután felébredek letöltöm a legújabb részt. Most sem történt másként, és mindjárt utána megnéztem az AKKOR jeleneteit. Konstatáltam, hogy ebben a részben bizony szellemek lesznek terítéken, így volt pár órám felkészülni a találkozásra velük, mert hát 243 rész ide vagy oda, a szellemek még mindig megrémítenek egy kicsit. Miután lélekben felkészítettem magam a közelgő "veszélyre" a felirat megérkezése után kezdetét vehette a jó kis esti program.

Sajnálatos módon azt senki nem közölte velem, hogy a szellem nagy valószínűséggel egy gyerek lesz. Felnőttek oké, de a gyerekek? Volt pár rész már a Supernatural történelmében mikor a gyerekek által életre keltett szellemek voltak a középpontban, és egyik se volt pont az a rész, amit szívesen mutogatnák egy olyan embernek, aki csak éppen ismerkedik a sorozattal. Még az is megfordult a fejemben (így utólag legszívesebben megkövezném magam még a gondolat miatt is), hogy inkább holnapra halasztom a mai részt, mikor világos(abb) van, és nem kell attól félnem, hogy esetleg pislákolni kezd az én lámpám is. De mivel már előre gondoltam, hogy érdekesek lesznek a családi jelenetek, folytattam még egy ideig, és gond nélkül a végére is értem.

spn1_1.bmpMár az előző részekben is feltűnt, hogy Mary és Dean sok közös tulajdonságon osztozik, és ebben a részben még inkább megnyilvánultak ezek az apróságok. Mikor már azt hittem, ezt képtelenség fokozni, megtették. Még a zenei ízlésük is egyezik. Egyszerűen imádom Mary-t. Bár azt meg kell mondanom, hogy nem pont olyan, mint amilyennek elképzeltem.

spn2_1.bmpAz epizód legjobb párosa Castiel és Crowley volt. Tegye fel a kezét, akit nem győztek meg Crowley érvei a társulásra. A végére még Rowena a csapat passzív tagjává vált. Kiváncsian várom a trió jövendőbeli sorsának az alakulását. 

spn3_2.bmpAz utolsó jelenet szíven ütött. Egyrészt megértem Mary indokait, hogy miért akart elmenni, de akkor is. Olyan szépen elképzeltem már, ahogy hárman együtt vadásznak.Remélem nem kell majd sokáig hanyagolnom Mary "társaságát". Kíváncsi vagyok, hogy a srácok említést tettek e neki Adamről. Bár, ha még azt is elfelejetették, hogy hol van a drága jótét lélek, erősen kétlem, hogy siettek volna közölni az információ a féltestvérükről az anyjukkal. 

És, hogy egy mondat erejéig említést tennék az új Luciferről is. Kérem vissza Mark-ot!spn4.bmp

screenshot_2016-10-28-19-52-18.png