Supernatural 12.évad 2.rész

Szeretném azt mondani, hogy minden spoiler nélkül néztem meg ezt a részt, de sajnos nem tehetem. Vétkeztem, és megnéztem hozzá az előzetest, de "szerencsémre" nem volt benne semmi olyan, ami miatt aggódnom kellett volna. Így, a második rész után végre kijelenthetem, megkaptam teljes egészében az évad első részét.

spn1.bmpMár az első jelenet padlóra küldött. Sam egy ágyban az ellenséggel? Reméltem, hogy ez csak valami halucináció lesz, mert ha nem még jobban elásta magát nálam. Később kiderült, hogy Sam nem követett el semmilyen őrültséget megint a bátyja nélkül.

Dean nem tudta, hogy miképp kezelje az újonnan kialakult helyzetet, így nem mástól mint a jó öreg Castől kért tanácsot. Megértem én, hogy miért pont Cas, de nem éppen ő az emberi kapcsolatok szakértője. Annyi biztos, hogy Mary és Dean sokban hasonlítanak egymásra, egyikükkel sem jó vitatkozni.

Marynek bűntudata van a sorozat kezdetén történt események miatt, ami szerintem teljesen felesleges. Valószínűleg bárki más ugyan úgy döntött volna a helyében, és ahogy eddig elnéztem Sam sem hibáztatja a dolog miatt. 

spn2.bmpRowena is visszatért a színpadra. Nem tudom mihez kezdenék ha az én randimon Crowley lenne a pincér. A nagy összefogásuk már az elején gyanús volt nekem, így nem lepődtem meg mikor Crowley csak a saját bőrét mentette. De a Biber-es beszólása nálam nagyon odavágott.img_20161021_213131.JPG És ami még ennél is jobb Luci visszatért. 

Egy rövid időre Dean is Toni fogságába esett. A reakcióm az esetre: Ha az a ribanc még ennél is jobban kárt tesz Deanben én nyírom ki. Szerencsére Mary megoldotta a helyzetet. Volt ott sok meglepetés. Majd feltűnt az a karakter, akiről egyenlőre még nem tudom, hogy mit gondoljak, de annyi biztos, hogy gyanús nekem ez a Mick (vagy hogy is hívják) gyerek. 

img_20161021_213319.JPGA végére kaptunk egy Winchester-féle ételközpontú jelenetet, amiben Dean pite utáni imádata is helyet kapott. Imádom Deant, ahogy pitét eszik, az egészre nincsenek megfelelő szavak. spn.jpgMegvolt a nagy családi összeborulás Sammy és Mary részéről is, ahol még könnyek is szöktek a szemembe. 

Mary és Dean utolsó jelenete nem hagy nyugodni. Olyan érzésem van, mintha mindkettőnek valami titkolnivalója lenne. 

És ha már furcsa dolgok, a pasas a fegyverekkel már most nem szimpatikus. 

screenshot_2016-10-21-18-44-25.png