J. L. Armentrout: Trust in me - Bízz bennem (Várok rád 1,5)

covers_372682.jpgCameron Hamilton hozzászokott már, hogy megkapjon mindent, amit csak akar – különösen, ha csajokról van szó. Amikor azonban viharos körülmények között megismerkedik Avery Morganstennel, megtalálja az egyetlen lányt, aki képes ellenállni szikrázóan kék szemeinek. Nem csoda, ha minden gondolata e szeleburdi és izgalmas csaj körül forog.

Averynek megvannak a saját titkai, amelyek nem engedik, hogy akár önmagának is bevallja, milyen mély érzelmekkel viseltet Cam iránt. Vajon mit kell tennie Camnek ahhoz, hogy áttörje a falat, és elnyerje Avery bizalmát? Vagy az is lehet, hogy továbbra sem lesz képes közel kerülni Averyhez, és elveszti az esélyét, hogy végre őszinte és hosszan tartó szerelemre találjon?

Most jöttem csak rá igazán, hogy én nem is igazán Daemon miatt szerettem bele a Luxen sorozatba, és itt sem Cam volt a fő mérvadó, hanem maga az írónő stílusa. 

De most komolyan. Nem emlékszem, hogy vala találkoztam volna olyan könyvvel, aminél már a harmadik oldalán sírtam volna a nevetéstől. Az írónő stílusa egyszerűen elképesztő, és az én ízlésficamomba abszolút betalált. Eddig összesen még csak 9 könyvét olvastam, ebből 5-t kétszer is, de a jövőben igyekezni fogok minél több művét magam mögött tudni, és azt sem tartom kizártnak, hogy esetleg újraolvasom egyes könyveit. 

A szerző magasztalása után illene még pár karaktert a könyvnek is szentelni. Azt mondanám, hogy az jobban tetszett mint az Avery szemszögéből írt első rész. Persze voltak dolgok amik kimaradtak, de ugyan akkor adott is egy aprócska pluszt is. A többi szereplőt nagyjából még mindig ugyanakkor homály fedi, de remélem, hogy nem sokáig. 

Jase-t sikerült megkedvelnem, és már nagyon várom az ő és Teresa könyvét. Remélem lehetőségem nyílik arra is, hogy Ollie-t is jobban megismerjem. Na és persze a két kis teknősről is szeretnék még a jövőben olvasni. 

 

A MI TÖRTÉNETÜNK:

Idén jelentkeztem a várólista csökkentés kihívásra. A listámra ez a könyv is felkerült, és mint a bejegyzésben említettem mindegyik könyvnek megvan a története, ami ebben az esetben a következő. 

Az igazat megvallva már nem nagyon emlékszem, hogy hogyan és mikor is akadtam rá pontosan erre a könyvre. Azt hiszem Jennifer pozitív visszhangot hátrahagyott könyvei után, úgy gondoltam ez se fog csalódást okozni, és nem is okozott. Nem tartom kizártnak, hogy ez egy 2015-ös karácsonyi szerzemény.