Én és a sorozat 5.rész - Én és a Shadowhunters

Az én és a sorozat 5. részét az Once upon a time, az Arrow, a Supernatural és a Sherlock után a Shadowhuntersnek szentelem. A leírásban előfordulhatnak spoilerek.shadowhunters_1.jpg

 

A KEZDETEK:

Hol is kezdjem. 2014-ben kezdtem el olvasni a könyvsorozat első részét, és vele párhuzamosan (így utólag megjegyezném, ez volt életem legrosszabb ötlete) néztem a Csontváros című filmet is. A pillanatnyi felháborodástól eltekintve nekem eléggé tetszett a dolog, így eléggé lesújtott, hogy nem lesz folytatása. Később megtudtam, hogy új esélyt kapok a mozgóképes megvalósítás sorozat formájában. Magam se tudom eldönteni, hogy akkor örültem e vagy sem, de mindenképpen pozitív dolognak tartottam egy sorozatot, hiszen itt részletesebben el lehet mesélni a dolgokat. A szereplőválogatás után egy kissé csalódott voltam Magnus Bane miatt, a filmben ő volt a kedvencem, így eléggé megsirattam, hogy más színésznek adták a szerepet. Mindezek ellenére lelkesedve vártam, hogy mit hoznak ki a dologból.shadowhunters_2.jpg

 

A FOLYTATÁS:

A lelkesedés sajnos csak az első részig tartott ki. Azt megértem, hogy öregítettek a szereplőkön, de az olyan változtatások mint Dorothea vagy Luke foglalkozása minek kellettek? shadowhunters_3.jpgA legésszerűbb az lett volna, hogy nem folytatom tovább, de meggyőztem magam azzal, hogy nem minden sorozatnak lehet megaszuper az első része. Sajnálatos módon a második rész sem olyan volt, mint amire számítottam, de mivel köztudottan mazochista vagyok a sorozatok és animék terén mégis folytattam tovább, de hogy miért én se tudom.

 

A MEGVILÁGOSODÁS:

A negyedik résznél megkaptam a választ, hogy miért is kínzom magam. A mellékelt képen az egyik rajongó megmondta azt amire magam talán csak a 12.résznél jöttem volna rá, vagy talán ott se. screenshot_2016-12-31-15-01-25.pngEzután a megvilágosodás után csak egyetlen dolog érdekelt Alec és Magnus kialakulóban levő románca. Mikor elcsattant Clary és Jace első csókja, a margóra feljegyeztem magamnak, hogy oké ez is megvan, nah de mikor történik már valami Malec háza táján. Voltak olyan unalmasabb Simon&Clary jelenetek, amiket legszívesebben átugrottam volna, de az elején még nem tettem meg, de a végére csak azokat a jeleneteket néztem, melyben szerepeltek a Lightwood testvérek, vagy éppen Brooklyn fő boszorkánymestere. 

 

 

 

MOST:shadowhunter_4.png

Kissé szomorúan intettem búcsút a sorozatnak az évad végén, de ugyanakkor boldogan is, hiszen megkaptam a várva várt Malec jelenetet. Nah jó azért egy picit Valentine világuralomra törő tervei is érdekelnek, de számomra az igazi Valentine akkor is Johnathan Rhys Meyers marad.

 

MIÉRT SZERETEM A SOROZATOT:

A fő ok egyértelműen a Lightwood testvéreket alakító Matthew Daddario és Emeraude Toubia. Továbbá a harmadik képen szereplő összes pont, és azt hiszem ennyi az egész. Nem fogok nem létező okokat itt felsorolni, mert annak nem lenne értelme, ha ők ketten nem nyújtanák azt a teljesítményt, amit nyújtanak, biztosra veszem, hogy most nem várnám a következő évadot. 
shadowhunters_5.jpg