Én és a sorozat 4.rész - Én és a Sherlock

Az én és a sorozat 3. részében a Sherlock kerül terítékre. sherlock_1.jpg

A KEZDETEK:

Sajnos arra már nem emlékszem, hogy melyik évben, de egyszer karácsonykor láttam meg a TV-ben. A Robert Downey Jr. féle Sherlock Holmes után elég nagy rajongója vagyok Arthur Conan Doyle detektívének, így boldogan néztem meg egy újabb feldolgozását. De miért is könnyítené meg az Univerzum a dolgomat, azzal, hogy az első részt adja. Nem, az Univerzum utál. Így esett meg, hogy csak 2016-ban tudtam megnézni a teljes sorozatot. sherlock_2.jpg

 

A FOLYTATÁS:

Elég hamar sikerült végignéznem az eddig megjelent három évadot, hiszen csak 3 részből állnak. Legnagyobb sajnálatomra azt kell mondanom, hogy különösebben mély nyomot nem hagyott bennem. Azt meg kell hagyni, hogy egy eléggé érdekes megvilágítás, hogy Mr. Holmes a 21. század legkiválóbb nyomozója, és humorban se volt hiány, de mégse sikerült olyan mélyen beleásnia magát a szívembe, mint szerettem volna. sherlock_3.jpg

 

MIÉRT NEM PASSZOLUNK:

Időközben rájöttem, mi volt ennek az egésznek az oka, az pedig nem más, mint Steven Moffat (el se hiszem, hogy teljes egészében leírtam a nevét).

Az előbb említett személynek elég nagy beleszólása volt az egyik kedvenc sorozatom alakulásába, ami pedig nem más mint a Doctor Who. Nem akarok nagyon belebonyolódni a kapcsolatunkba, annak még nem jött el az ideje, éppen csak annyira, hogy elmondjam miért nem kedvelem a Sherlock megalkotóját. Tény és való, hogy olyan epizódok voltak az ő keze munkái amiket imádtam, legyen az River Song első megjelenése, vagy a Síró Angyalok első szereplése, de ezek a hihetetlenül ötletes dolgok addig voltak élvezhetőek, amíg nem kapott "tejhatalmat" a sorozat felett. Azóta, ha volt egy olyan megmozdulása, amire azt mondtam volna, hogy ő egy zseni, a következő lépéssel ezt az egészet olyan mélyre ásta, hogy legszívesebben az egész sorozatot kaszáltam volna miatta. sherlock_5.jpg

Ezeket a sziporkázó pillanatokat a Sherlock esetében is tapasztalom, és azt is, hogy kevesebbszer akarom szemétre dobni a sorozatomat. Ha választanom kellene, azt mondanám ez a sorozat jobban testhezálló drága barátunknak. 

 

MOST:

Ha nem látnék jövőt a sorozattal, akkor ez a bejegyzés se született volna meg. Érzem, hogy még tartogat meglepetéseket a számomra. 

 

 

MIÉRT SZERETEM A SOROZATOT:

Mint már említettem imádom Sherlock Holmes történetét. Van benne humor, néha megdöbbent, egyszer meg is ríkatott. De a legfontosabb, Moriarty.sherlock_6.jpg