J. L. Armentrout: Opposition - Ellenállás

covers_351084.jpgKaty tudja, hogy a luxenek érkezésének éjszakáján a világ megváltozott. Nem hiszi, hogy Daemon örömmel fogadja a saját fajtáját, hiszen a luxenek azzal fenyegetőznek, hogy minden embert és hibridet kiiktatnak a Földön. Azonban a jó és a rossz közötti választóvonal elmosódott, a szerelem pedig könnyen a végzetévé – mindannyiuk végzetévé válhat.

Daemon mindent megtesz, hogy megmentse, akit szeret – akkor is, ha ez egyenlő az árulással.

Egy valószínűtlen ellenséggel kell társulniuk, hogy esélyük legyen túlélni az inváziót. Azonban amikor már lehetetlen eldönteni, ki van mellettük és ki ellenük, a világ összeomlik körülöttük. Talán fel kell áldozniuk mindent, a legdrágább kincsüket is, hogy a barátaik és az emberiség fennmaradását biztosíthassák...

 

Annak idején fájó szívvel zártam be a könyvet, hiszen akkor még azt gondoltam, hogy ez volt Daemon Black utolsó kalandja, de azóta jött mellé még 2 kötet, és ma (2016.11.18.) megtudtam, hogy érkezik még egy könyv a csodás Daemon Blackkel. (Esetleg valaki nem szeretne nekem könyvet ajándékozni Karácsonyra, vagy egy elő születésnapi ajándék is megteszi.)

A kezdetekben Katy egyedül maradt a két originnel, és megtudta, hogy Beth éppen a harmadikat várja a kis csapatban. Nah az volt aztán az igazi bomba. Jó nagynénihez híven, mert lássuk be lényegében az, elindul, hogy beszerezzen pár cuccot az anyának és gyermekének. Katy, csak egyszer maradhatnál nyugton a fenekeden. 

A viszontlátás Daemonnel egy kissé rázósra sikeredett, de végül ott is helyreállt a rend, és a dolgok csak tovább bonyolódtak. Tetszett, hogy Katy kieresztette a karmait, és nem volt az a gyenge kislány, akit folyton meg kellett menteni. A végére ezt Daemon is belátta.

Soha nem gondoltam volna, hogy Daemon valaha is képes lenne összeállni az aurumokkal, de most még ő is kénytelen volt belátni, hogy ha élve akarják megúszni a dolgokat, le kell nyelnie a békát. Az örökös szóváltásait Archerrel még mindig imádtam, és mellé jött még a Hunterrel szembeni ellentét is. Hiába, Daemon nem fog megváltozni (remélem). 

Ha Luc eddig még nem hozta volna rám a frászt, most megteszi. Bármennyire is ijesztő a srác egyike a kedvenc karaktereimnek. Bele se merek gondolni milyen kapcsolatai lehetnek. Szívesen olvasnék egy könyvet az ő főszereplésével.

A végén Daemon majdnem halála megint kiakasztott, hiába tudtam, hogy mi várható, a könnyek akkor is csípni kezdték a szememet, majd mikor magához tért, akkor már tényleg elsírtam magam a boldogságtól. 

Miután ilyen szépen felfrissítettem az emlékeimet a sorozatról ideje kezembe venni a további köteteket, és jó gyerek leszek Karácsonyig, hátha a Jézuska megajándékoz a hiányzó könyvvel.