Once upon a time 6.évad 2.rész

Az első rész ismét visszahozta az egykori lelkesedésemet a sorozat iránt, így hétfő reggel gyorsan belepillantottam.  Ehhez a részhez még a Spoiler zárlatom előtt derültek ki információk, így tudtam, hogy Craig Horner (Legend of the Seeker/Richard) benne lesz ebben a részben. Reméltem, hogy az egykori Kereső pozitív karaktert fog alakítani, de a "gyorstalpalóból" nem pont ez jött le. Annak viszont kimondottan örültem, hogy látszólag igazam lett, és valószínűleg az új Reginának köze van Emma történetéhez. Olyan mértékű öröm töltött el, hogy reggel 4:16-kor (igen emberek, teljesen normális idő nálam) SMS-t írtam a barátnőmnek, aki valószínűleg a Pokolba kívánt akkor, de ezúton is elnézést kérek a korai ébresztésért. (Tudom, hogy olvasod ezen sorokat.) Mindezek után már alig vártam, hogy végre megnézhessem.

ouat_1_1.bmpKétségtelen, hogy amit a legjobban vártam az egész részben az Monte Christo grófja volt. Először azt hittem, hogy egy gonosztevő, de ahogy haladtak a dolgok rá kellett jönnöm, hogy ő bizony csak egy áldozat, Rumple újabb áldozata, akinek sajnos meg kellett halnia. (Miért kell minden karakternek, akit kedvelek meghalnia? Az élet igazságtalan.)

Egy kissé nehéz volt beazonosítanom a múltban játszódó jelenteket, hogy mégis hol járunk, de a végére azt hiszem nagyjából sikerült. Elég sok érdekes dolgot rejteget még a múlt.

ouat_2_1.bmpRegina végre szembekerült a Gonosz énjével, és úgy néz ki igazam lesz a szívében újonnan kialakuló sötétségről. Meg kell hagyni Lana nem semmi. A részben nyújtott alakítása egyszerűen zseniális volt. tökéletesen alakította mind a két karaktert. Így, hogy nincs semmi, amit visszafogja a Gonosz Királynőt egyszerűen elképesztő személyiség. Kíváncsian várom, milyen bensőségesebb viszony fűzi őket össze Golddal.

Amit így biztosra kijelenthetek a második rész után, az hogy remek döntés volt az Elmondatlan mesék földjét belevinni a sorozatba. Egyrészt azért szeretem a sorozatot, mert teljesen kifordítja az ismert meséket, de ennek a világnak a bevezetésével, csak még jobban a fejük tetejére állítják a dolgokat. Remélem, hogy a harmadik rész megnézése nem fog ilyen sokáig tartani.

screenshot_2016-10-11-19-52-18.png