Sorozatos helyzetjelentés

Az utóbbi időben nem nagyon volt olyan sorozatos értékelés, ami csak egy részre koncentrált. Ebben a bejegyzésben egy kicsit szeretném összefoglalni, hogy jelenleg hogyan is állok a sorozataimmal. 

 supernatural_s12e07_rock_never_dies_1.jpgSupernatural

Winchesterékkel még a téli szünet előtt szakítottam meg a kapcsolatot (12x8). Ismerve a készítőket gondoltam, hogy majd kétségek közt hagynak a félévadzáró végén (plusz a vizsgák is közre játszottak), éppen ezért úgy terveztem, hogy majd mikor visszatér a szünetről behozom a lemaradást.

Ahogy egyre közeledett ez a nap eszembe jutott, hogy lesz majd még egy hosszabb szünet, és az is, hogy milyen jó érzés volt, annak idején 2015-ben az érettségi miatt egyszerre bepótolni a kimaradt részeket. Mindezt figyelembe véve egy elég nehéz döntést hoztam. Megvárom az évadzárót, és csak azután nézem meg az egész évadot. Eddig még egész jól bírom az elvonót. 

 

shadowhunters_1.jpgShadowhunters

Hétről-hétre tartottam egy gyorstalpalót az adott részből, keresve a Malec jeleneteket. Az utolsó rész amit láttam az a 2x3 volt, utána vagy időm, vagy kedvem nem volt megnézni a teljes részt. Talán majd most, így a félévadzáró után. 

 

ouat_4.jpgOnce Upon a Time

Már magam se tudom, hogy miért is tartok szünetet, talán betett az előző évados izgalom Hook életben maradása miatt. Nem tudom még mikor fogom bepótolni a részeket. A bizonytalan folytatás ígérete se nagyon biztat arra, hogy csökkentsem a megnézésre váró részek számát.

 

arrow_3.jpgArrow

Itt áll előkészítve egy bejegyzés „Arrow season 5 premier” címmel, de még most, lassan fél évvel a premier után, az évadzáró közeledtével, se néztem még meg a részt. Az előző évadban rendesen padlóra küldtek az Olicity-s események, és nem vagyok olyan állapotban, hogy kiderítsem, milyen aljas módon törik még össze, az amúgy is darabokban levő szívemet.

 


grimm_4.jpgGrimm

Terveztem, hogy majd hétről-hétre jelentek, de aztán mikor elkezdődött az évad csak akkor tudatosult bennem igazán, hogy ez bizony az utolsó, nem lesz több. Most, hogy minden rész lement már, egy tisztes bejegyzés formájában szeretnék búcsút venni Nick-től és a többiektől, mely leghamarabb húsvét környékén érkezik. 

 
sherlock_2.jpgSherlock

Mikor kedvem lett volna megnézni, akkor még nem volt hozzá feliratom, most pedig hangulatom nincs. Nincs mit tenni, majd valamikor elérkezik az ideje.

 

baby_daddy_1.jpgBaby Daddy

Egyenlőre még szépen haladok a részekkel. Majd pár rész (esetleg az egész évad után) jön róla egy kis összegzés.