Shadowhunters 2.évad 3.rész

Sajnos a Shadowhunters ezen része is áldozatul esett a sorozat-elvonó mozgalmamnak, de apránként igyekszem mindent bepótolni, nehogy megint elszaladjon velem a ló.

Elég kíváncsian vártam, hogy mi lesz Aleckel, hiszen az előző részben nem mondhatni, hogy kicsattant volna az egészségtől. Legnagyobb örömömre Magnus ápolta, és kedvenc Boszorkánymesteremnek volt pár jó pillanata, például mikor jól kiosztotta Joselynt. Végre valakinek volt annyi bátorsága, hogy megmondja neki az igazat. 

Clary-t legszívesebben megölném most, de még várok, és remélem, hogy semmi komolyabb jelentősége sincs annak a kézfogásnak, amit Magnusszal váltottak a rész végén.shadowh_2x3_1.bmp Elég keveset szerepelt, aminek örülök, és annak is, hogy segített Simonnak megoldani az egyik kisebbik gondját. 

Ha már Simonnál vagyok nem mehetek el Raphael mellett, aki egy szemét alak, pedig őt is bírtam egy bizonyos mértékig. Remélem Simonnak nem esik semmilyen komolyabb baja általa, mert már eléggé megkedveltem a fiatal vérszívót, és mivel Raphael se annyira vészes, nem szeretném őt élete végéig utálni. 

Kimondom kerek-perec, hogy ebben a részben még Jace miatt is aggódtam. Maia egy eléggé vagány karakternek tűnik eddig, de mivel késleltette Jace-t, és lényegében Alec miatta halt meg majdnem egy kis hátránnyal indul a kedvenc karakterek listáján. 

shadowh_2x3_2.bmpA legnagyobb izgalmakat Alec jelenetei alatt éltem át. Tetszettek a látomásai, vagy bármik is voltak azok, mikor a gyerekkorát látta Jace-szel. Az utolsó percekben szinte sírtam, és azzal nyugtattam magam, hogy rendbe kell jönnie, hiszen a sorozat a könyvek alapján készül (még ha nem is látszik mindig), és ott Alec legjobb tudomásom szerint él és virul (még csak a 4. résznél tartok). Hatalmas kő esett le a szívemről, mikor a rész végén magához tért, és bár kábán, de mondott pár mondatot. 

Annyi hozzáfűznivalóm lenne még a dolgokhoz, hogy a nagyobb drámai hatás miatt és ott hagytam volna abba az epizódot, mikor látszólag Alec végleg feladta a küzdelmet. Bár lehet, hogy ebben az esetben szétvertem volna valamit. screenshot_2017-01-22-16-58-09.pngA kedvenc szereplőm a részben azért lett Magnus, mert nem tudtam választani Jace és Alec közt :)