Én és a sorozat 6.rész - Én és a Grimm

Az én a sorozat 6. részében a Grimmel kialakított kapcsolatomat elemzem, így a 6. évad, és egyben az utolsó évad premierje előtt. Vigyázat, helyenként spoilereket tartalmaz!grimm_1.jpg

A KEZDETEK:

A Supernatural 9 évadának ledarálása után 2014 nyarán kellett valamilyen másik sorozatot találnom, hogy eltereljem a gondolataimat. A választás a Grimmre esett, több okból is. Az egyik, hogy sok jót hallottam már róla, az IMDB is a hasonló sorozatok közt jelölte meg, és már régebben eldöntöttem, hogy egyszer majd megnézem. Az első gondolatom róla az volt, hogy a Supernatural-t keresztezték az Once upon a time-mal. Majd ahogy haladtam tovább a részekkel sikerült egy külön kategóriát találnia magának nálam.grimm_2.jpg

 

A FOLYTATÁS:

Az első évadot követte a második, majd a harmadik, és itt véget ért a darálás. Miért kell nekem olyan sorozatokat választani, amik még képernyőn vannak? Egy újabb sorozatot írhattam fel a listámra, és rághattam a körmömet, hogy mi lesz az erejét elveszített Nick-kel.grimm_6.jpg

A negyedik évadban választ kaptam mindezekre a kérdésekre, és csak újabbak jöttek mellé. Ebben az évben érettségiztem, így egy kicsit lemaradtam a részekkel, de akkor nem is volt nagy kár, mert valahogy nem volt hangulatom a dolgokhoz.  

A sikeres érettségi után nekiindultam bepótolni a dolgaimat, és utána megint csak szidhattam magam, mert a készítők ismételten kétségek és körömrágás közt hagytak, jelen esetben Juliett miatt.

Azt hiszem a Grimm volt a 2015-os év legjobban várt sorozata a számomra. Mikor megláttam az évadnyitó részt, egy kicsit csalódott voltam, mert nem kaptam meg a várt válaszaimat, és a dolgok előrehaladtával csak még több kérdést kaptam.grimm_3.jpg

 

A FOLYAMATOS LEMARADÁS:

A két évad alatt, melyet lehetőségem volt folyamatosan nyomon követni (és sajnos a mostanit leszámítva többre nem is lesz) észrevettem, hogy a téli premier után mindig lemaradtam. Erre a magyarázatot az ötödik évadban felmerült végeláthatatlan kérdések sora utáni lemaradás miatt jöttem rá, mely egyben számomra a Grimm varázsára. Az évad közben néha ellaposodik a történet, de az évadzárók bizony odavágnak.

 

MOST:

Mikor augusztus végén kerestem az információkat a sorozatok premierjéről, furcsa volt számomra a TvShowTime-on a 13 részes évadkiírás. Rossz érzés fogott el, hogy talán ez lesz a sorozat utolsó évada. Mikor megtudtam a hírt, hogy igaznak bizonyultak a megérzéseim elszomorodtam, de ami igazán kikészített az a premier eltolása volt januárra. Elgondolkodtam, hogy szerzek egy repülőjegyet, odautazom és felgyújtom a stúdiót.

grimm_4.jpgDe sajnos nincs mit tenni, be kell érnem a következő 13 résszel, és remélem, hogy minden jól alakul és számomra is kielégítő lezárást kap a sorozat, hiszen rengeteg dolog miatt izgulhatok. Ott van Nick, aki szembekerült Renard-dal, akit egy ideig biztosan a lánya irányított, ha már a lánya, hát ő sem éppen egy elfelejtendő tényező. Nem feledkezhetek meg az időközben visszatért régi Juliett-ről sem, hála Nick-nek és az ősi Grimmek elrejtett varázsbotjának. (Akkor most újra összejönnek?) A kisbabákat sem kímélték az évadban, Moonro és Rosalie, mint az évadzáróban kiderült babát várnak, és a kis Kelly is az ellenség karmai közé került.

 

MIÉRT SZERETEM A SOROZATOT:

Soha nem álltak távol tőlem a Grimm testvérek történetei, és itt a legtökéletesebb módon vegyítettek egy kis borzongással. Néha még egy kis németet is belecsempésztek, aminek külön örültem, így hát nincs okom nem szeretni a szériát. De persze a fő ok, a már feljebb említett piszkosul adrenalin dús évadzárók.grimm_5.jpg