Supernatural 12.évad 7.rész

A két hetes kihagyás után már látszottak rajtam az elvonási tünetek (bórax felhasználási módjai). Nagy boldogan vártam a pénteket, de előtte még a twitter spoilerezett nekem, ami egy kicsit lejjebb vett a lelkesedésemből. 

A helyzet az, hogy nem tudom eldönteni, hogy tetszett e a rész, vagy sem. Hiányoltam benne a srácokat, viszont örültem, hogy Luci visszatért, és pont ez volt az az ok is, ami miatt döntésképtelen vagyok. Egyszerűen hiányzik Mark Pellegrino. 

supernatural_s12e07_rock_never_dies_1.jpgNem tagadom leesett az állam mikor megtudtam, hogy Los Angeles Crowley-é. Sose tudhatod mikor jön jól, hogy a Pokol Királya a kebelbarátod. A srácok utazása LA-be mondhatni a kedvenc jelenetem volt. Dean nagyban ecseteli Samnek a véleményét, aki nem is figyel a bátyjára, és ha ez nem volna elég az út további részén kénytelen Dean is Vince Vicente számát hallgatni. (Talán emlékeztetni kellene az kisöcsit, hogy a sofőr választ zenét.)

supernatural.jpgHa engem kérdeztek Luci még mindig szeretet- és figyelemhiányos. Ahogy hallgattam a monológját ismét az az érzésem támadt, mintha ez lenne a sorozat utolsó évada. Remélem nem igazolódik be az az érzés. Azt viszont meg kell hagyni, hogy volt igazság a szavaiban, ami Chuckot illeti. Kibékül vele, mert kell a segítség Amara ellen, aztán fogja magát és megint lelép? Szinte már vártam a pillanatot mikor bukkanik fel, és mondja, hogy nem hagyta el őt újra. (Azt hiszen előbb lesz fehér Karácsonyunk, minthogy ez megtörténjen.)

Cas és Crowley odatették magukat rendesen. Sajnos a Pokol Királyának csúnyán ellátták a baját, de az angyalkák assbutt beszólása még mindig nagyon üt nálam. 

screenshot_2016-12-03-08-11-27.png