Supernatural 12.évad 6.rész

A mai nap eléggé szét voltam esve Úgy dél környékén csodálkoztam rá, hogy miért jelez nekem új részt a telefonom a Supernaturalból, majd a gondolat befejezése után rájöttem, hogy talán azért, mert ma van új rész. Ha ez nem lett volna elég még a megnézést is későbbre halasztottam, mert én most animét, másik sorozatot néztem, vagy éppen olvastam. Sebaj végül elérkeztem oda is, hogy megnézzem az epizódot, a jól megérdemelt söröm társaságában (mert ezen a hétvégén sztrájkolok a sulit illetően)

Wow. Hát nagyjából ennyit tudtam csak kinyögni a rész után. Hogy miért is? Egyik régi szereplő tűnt fel a színen a másik után, kezdve Mary-vel egészen az előző évadban megismert Kaszásig. És még Crowley-t is megemlítették. Hát ez egyszerűen fantasztikus volt. 

12x06_1.bmpMeg kell jegyeznem, eléggé bejött nekem Mary régi kocsija, de azért még mindig Baby az első. Hiába akarta abbahagyni a vadászatot nem tudta, és még mást is inspirált, hogy erre a "pályára" lépjen. Igaz, hogy nem veszélytelen foglalkozás, elég gyakori a halál, de a tudat, hogy emberek életét mentik meg vele szerintem kifizetődő (főként Winchesterék esetében).

12x06_2.bmpItt volt velünk a jó öreg Jody is. Egy kicsit hiányoltam a lányokat, de Jody jelenléte már önmagában is nagy öröm. A reakciója Mary visszatérése nagyjából leírta az enyéimet az előző évad végén. Szívesen hallgattam volna még a beszélgetést Dean hobbiját illetően. Ne félj Dean, nem kell szégyellni, sokan vannak még rajtad kívül, akiknek hasonló az érdeklődési köre. És ami még nem hiányozhatott a részből az Dean arckifejezése, mikor elmondhatta Jodynak, hogy ő ölte meg Hitlert.

Mary és a fiúk találkozása a kezdetben döcögős volt, majd helyrerázódott, de a végére megint kisiklott. Megkérném a kedves írókat, hogy hozzák már össze a családot. Ebben a szezonban nincs idegzetem arra, hogy az érzelmeimmel játszanak (túl sok minden történt az előző szezonban). Minél többször látom Dean-t és Mary-t együtt annál többször jegyzem meg magamnak, hogy az idősebbik Winchester mennyire nagyon hasonlít az anyjára. Sam-ről pedig ebben az évadban bizonyosodott be számomra, hogy nagyon anyás, de ki hibáztathatná érte. 

12x06_3.bmpMikor Jody testébe költözött a démon eluralkodott rajtam ugyan az az érzés, ami annak idején Charlie halálakor. Nagyon reméltem, hogy nem jár ugyan úgy, mint drága szeretett Charliem. Miután megnyugodtam, a rossz érzés célpontja Mary lett, főleg miután Billie kijelentette, hogy az ő lelkét akarja. Szerencsére Mary bebizonyította, hogy ő bizony egy Winchester, egy Kaszás nem kapja meg csak olyan könnyen a lelkét.

screenshot_2016-11-18-20-53-58.png