Supernatural 12.évad 4.rész

Bűnt követtem el ismét. A suli miatt elég leharcolt állapotban voltam, így eshetett meg, hogy megnéztem az előzetest, de ennek ellenére semmi se maradt meg igazán bennem. Még az AKKOR után se igazán értettem, hogy mi vár rám a mai részben. Azt gondoltam ismét visszatér hozzánk szeretett Sárgaszeműnk, de sajnos csalódnom kellett egy picit.

Mindjárt az elején megjegyezném, hogy egyvalakit nagyon hiányoltam a részből, az a valaki pedig nem kisebb személyiség mint Chuck. Ha már majdnem minden párbeszédben elhangzott Isten és az ő akarata igazán tiszteletét tehette volna ő is. Párszor "bekiabáltam" a srácoknak, hogy miért nem hívjátok fel és kérdezitek meg tőle, hogy mi a helyzet.

12x04_1.bmpHiányoznak azok a részek, mikor hol újságíróknak, hol orvosoknak adták ki magukat a fiúk. Az utóbbi időben mindig csak FBI ügynökök, aminek lássuk be, hogy megvan az az előnye, hogy kevesebb a kérdés, de egy idő után túl egyhangúvá válik az egész. Viszont erre a részre nem panaszkodom, hiszen papok is voltak még hacsak rövid ideig is. 

Deannek megvan az a maga módján különleges stílusa, ami miatt szeretem, de ebben a részben még a szokottnál is zsémbesebb volt, amit még Sam is megjegyzett neki. Ritkán értek vele egyet, de most az ő oldalára álltam, ahogy abban is, hogy amivel dolguk van egy szellem. Sajnos senkinek se lett igaza, de legalább kaptunk egy jó kis jelenetet, míg eldöntötték, akkor most mire is vadásznak. 

12x04_3.bmpMegéltem azt a napot is, mikor végre ismerős arc bukkant fel a sorozatban, és nem fordítva. És ha már a ritkaságok, azt is meg kell említeni, hogy lehülyéheztem Deant, ami nem gyakran esik meg. Nah és, hogy Sam rockot is hallgat. Ha még bedobtak volna pár hasonló jelenetet lehetséges, hogy az már kiverte volna nálam a biztosítékot. 

Mint ahogy már az elején említettem hiányoltam Chuck-ot, de nem ő volt az egyetlen. Hol volt Mary, Cas és Crowley? Tudom, hogy mindenkiről kaptunk legalább egy félmondatos információt vagy épp pár SMS-t, de akkor is. De megtanultam, hogy az ilyen kérdéseken nem érdemes rágódni, 2-3 rész kihagyás után mindenki visszatér. 

12x04_4.bmpA végére még megemlíteném, hogy a keresztes tetoválásokkal rendelkező angol seggfejet a második részből még mindig nem kedvelem, és ha így folytatja a dolgokat nem is fogom. Az viszont nem hagy nyugodni, hogy még nem láttuk az arcát. Lehetséges, hogy olyan személy akit már ismerünk? Valakinek van valamilyen elmélete a kilétére?

Összefoglalva mindent imádtam ezt a részt, de tényleg. Tény, hogy nem vitte előbbre a fő szálat, de mostanság olyan kevés "filler" rész van, ami elnyeri a tetszésemet, hogy örülök az ilyen gyöngyszemeknek. 

screenshot_2016-11-04-19-25-34.png